Nepali Sex Story | Sex started From Chatting

bed sex Pictures, Images and Photos

हुन त म सधै जस्तो याहु लाई मेरो मेल आदान प्रदान गर्ने थलो बनाएको थिए कहीलेकाही टाईम मिल्यो भने साथिहरु सँग गफ गाफ पनि हुन्थ्यो । कहिले काही याहुको च्याटरुममा पनि जाने गर्दथे तर मलाई च्याट रुममा बसेर च्याट गर्ने कुनै फुर्सद नै थिएन । शनिवारको दिन परेकोले म मेरो मेल चेक गर्नेलाई कम्युटर अन गरे अनि मेल खोलेर हेर्दै थिए अनि मेरो मनमा फेरी च्याट रुममा जाने सोच आयो च्याट रुमामा नेपाली रुमको 31 नं रुमामा गई केही उत्ताउलो पाराले कुरा गर्ने एउटा युवती सँग कुरा गर्ने थाले ।

हुनत उनले म सँग कुरा गर्ने कुनै रुची देखाएकी थिइनन् तै पनि मैले उनलाई जिस्काईरहेको थिए यत्तीकैमा उनले झुक्कीएको मेरोमा आइडीमा कुनै अन्जान ब्याक्तिको मेल आईडि सेन्ड गरीन् मैले उनी प्रति प्रश्न गर्दै what is this भने उनले सरी यो मेरो साथिको आईडि हो झुक्कीएर सेन्ड भएछ भनिन्। यत्तिकैमा उनी च्यटरुमबाट बाहिर गईन अनि मैले उनको आईडि मेरोमा एड नगरेको हुनाले हामी कुरा गर्ने असमर्थ भयौ केही बेर पछी मैले उनले मेरोमा झुक्कीएर दिएको आइडीलाई एड गरे अनि म साथहहरुलाई मेल लेखेर खान खान साथिको रुम तिर लागे
भोली पल्ट म डिउटी सकेर नुहाई धुवाई गरी नेटमा बसेको थिए केही बेर पछी मेरो म्यासेन्जरमा कोही नया साथीले एड गर्यो मलाई थाहा भयो कि हिजो झुक्कएर दिएको आईडि यही हो भनेर केही बेरमा नै एकै पटकमा hi ,hello,who are u ,जस्ता शब्द आए मैले पनि म तिम्रो नयाँ साथि हो भनेर उनको बारेमा सोधे तर उनले किन चहियो म जो भए पनि भनेर भनिन् । मैले किन परदेशी सँग फ्रेण्ड सिप गर्ने हुदैन र भनेपछी मात्र उनले आफ्नो नाम सम्म बताइन् अनि उनले मेरो बारेमा जान्न खोजीन् मैले पनि म नेपाली बहादुर अहिले परदेशबाट भने उनले पुन म सँग प्रश्न गर्दै किन निकै बाहदुर छ र तिमी भनिन् कुरा गर्दै जादा हामी हरु बिचको परिचय सकियो उनको नाम रजनी रहेछ । हामी हरु बिच निकै लामो समय कुरा भईसकेको थियो मैले उनलाई म हजुरलाई हेर्ने चाहान्छु क्याम खोल्नु भनि मेरो ईच्छा ब्यक्त गरे तर उनले मानिनन् मैले म भुत होईन के देखाए पनि केही हुदैन भनेपछी उनले बल्ल क्याम देखाईन् “ओ उनको क्याम हेर्दा त उनी निकै राम्री थिईन उनका आँखाहरु निकै सेक्सी देखिन्थे उनको छाति निकै टाईट थियो उनको फेस पनि निकै राम्रो थियो म त उनको क्याममा उनको फेसमा भन्दा उनको छातिमा पो बढी ध्यान दिए मैले उनलाई तिमी धेरै राम्री छ रजनी अनि एज कति भयो नि भनेर सोधे उनले आफै गेस गर्ने भनिन् अनि मैले फेरी सोधे तिमी बिबाहीत कि अबिबाहित उनले जवाफ दिईन किन यस्तो कुरा सोधेको नि म बिबाहीत भए पनि अबिबाहीत भए पनि तिमीलाई के फरक पर्छ हामी मात्र साथि हो त्याह भन्दा धेरै नसोच ल म आज जान्छु भन्दै उनी लग आउट भइन् ।

म बिदेशमा भएकोले समय कटाउनको लागी नेट युज गर्थे रुममा नै नेट भएको हुनाले मालई कुनै गर्हो थिएन यसरि एक दुई दिन गर्दै हामी हरु बिच हरेक दिन कुरा हुन थाल्यो अब त हामी साथि भएक थियौ यत्तिकैमा उनले मलाई एक दिन I love u भनिन् अनि मैले किन नि मलाई I love u भन्दा उनले तिमीलाई होईन तिम्रो कुरा लाई भनेर भनिन् अनि मैले पनि मौका छोपेर किन मेरो कुरालाई मात्र नि मलाई पनि भनन I love u भनेर जिस्काए त्यतिबेला बल्ल उनले आफ्नो सबै रहस्य खोलीन् उनी त म भन्दा धेरै ठुलो उमेरकी रहिछिन् उनले मेरो उमेर सोधीन् मैले मेरो उमेर २१ बर्ष भनेर भने त्यतिबेला उनी निकै हासिन् उनको webcam मा मैले उनलाई हेरीरहेको थिए । मेरो उमेर २१ भनेर उनी हासेको देखेर मैले उनलाई सोधे किन बिश्वास लागेन तब उनले हस्दै लेखिन् होईन नि तिमी त म भन्दा त धेरै सानो छौ त्यसैले नि अनि मैले उनलाई यदी तिमीले मलाई राम्रो साथि ठन्छ भने तिम्रो बारेमा सबे भन भनि भने तब उनले आफ्नो सबै कुरा भनिन् उनी त २७ बर्ष भएकी रहिछिन् म भन्दा निकै सिनियर रहिछन् उनले अहिले study सँगै जब गर्दी रहिछन् उनले आफ्नो बारेमा सबै भने पनि आफ्नो बैबाहीक जिवनको बारेमा भने केही भन्न चाहिनन् मैले पनि यस बारेमा केही सोध्न चाहेन। कुरा कुरामा हामीहरु बिच निकै राम्रो सम्बन्ध भईसकेको थियो मेरो पनि नेपाल जाने दिन नजीकिदै थियो । हामीहरु याहुको साहायताले कहिले माईकमा त कहिले लेखेर निकै कुरा हुन्थ्यो दिनहरु बित्दै थिए हामीहरुको कुरा हुदै थियो यत्तिकै मा एक दिन उनले मलाई मेल गरेर केही नाङ्गा तसिबरहरु सेन्ड गरीन् अनि त्यो दिन उनी अनलाईनमा आईनिन् मैले उनले पठाएको तस्बिरहरु हेरे अनि खुसी पनि भए दुखी पनि भए भोली पल्ट म डिउटी सकेर रुममा गई कम्युटर अन गर्दा साथ हेलो भनिन् अनि मैले पनि केही नभनि thanks ल भने अनि हनले अन्जान भएर किन नि thanks भनी प्रश्न गरीन् मैले पनि राम्रो मौका देखी त्यति राम्रो तस्बीरको लागी भने उनले मालई मन पर्यो भनी सोधीन् मैले पनि निकै मन परेको कुरा उनलाई गरे त्यस दिन देखी हाम्रो कुरा अब सेक्सको मात्र हुन थाल्यो हामी हरु बिच सेक्सको कुरा बढी हुन थाल्यो कहिले काही उनले webcam ma आफ्नो स्तन माडेर मलाई देखाउथिन् म पनि निकै उत्तेजित हुन्थे । अनि उनले म सँग प्रश्न गर्थिन अझ सम्म कति जना सँग सेक्स गरेका छौ ? तर मैले उनलाई अझ सम्म भर्जिन छु भन्दा उनी निकै हाँस्ने गर्थिन । अब हामीहरु बिच कुनै कुराको लाज थिएन हामीहरु खुलेर कुरा गर्थ्यौ ।

शनिवरको दिन थियो बिहान म खान खाएर नुहाएर एकछिन सुत्नु पर्यो भनि बेडमा पल्टएको के थिए मेरो मोबाईलमा रिङ् बज्यो निकै लामो समय सम्म मैले रिसिभ गरेन किनकी मैले सोचेकी मेरा साथिहरु कुनै ठाउमा घुम्न जानलाई फोन गरेका होलान् भनेर तर दोस्रो पटक पुन घण्टी बज्दा मैले मोबाईल हेरे कुनै नम्बर थिएन मैले सोचे पक्कै पनि बाहिरबाट आएको फोन हो भनी अनि रेसीभ गर्दा त रजनी पो रहिछन् मैले सोधे किन फोन गरेको भनी उनले निकै हतारमा कम्युटर ओपन गरेर लाईन आउ भनी फोन काटिदिईन मैले पनि केही हतार होला भनेर पिसी ओपन गरी अनलाईनमा बसे उनले मलाई गाली पो गरिन् तिमीलाई फोन गरेको पैसा तिमीले मलाई दिनु पर्छ आज बिदाको दिनमा पनि किन अनलाइन नबसेको नि भनेर मैले हुन्छ भनेर कारण सोधे किन फोन नै गरेर लाईनमा बोलाएको भनेर उनले भनिन् म आजा आफन्तको घरमा छु याह कोही पनि छैन म एक्लै घर कुरेर बसेकी नि त्यसैले बोर लागेर तिमीसँग कुरा गर्नेलाइ हो। मैले पनि ओके बाबा सरी ल यसकको लागी भने अनि हामी हरुबिच केही बेरको च्याट पछी माईकमा कुरा हुन थाल्यो माईकमा कुरा गर्दा हामी सेक्कको नै कुरा गर्ने थाल्यो उनको कुराले मेरो मन नै थाम्न सकिन अनि मैले उनलाई भने म त अब हस्ते हान्ने नि उनले हस्ते के हो यो ? भन्दै प्रश्न गरिन् मैले पनि आफ्नो पाईन्ट खोलेर देखाईदिउ भनेको त उनले हुन्छ भनिन् मैले जोकीङ गरेको भनेर भन्दा पनि उनले कुरा मेरो नै मानिनन् उनले हेर्नै जिद्दी गरिन् । म पनि रुममा एक्लै भएको हुनेले उनलाई आफ्नो पाईन्ट खोलेर देखाईदिए अनि उनले हस्दै भनिन् ओ हो कति ठुलो भनेर अनि मैले उनलाई भने यो तिम्रो मा हाल्दा निकै टाईट हुन्छ नि उनी अझै हाँसीन हामी बिच यस्तै यस्तै कुरा हुदै थियो मैले पनि उनलाई धेरै पटक उनको आफ्नो कुर्ता खोल्न आग्रह गरे तर उनि मानिनन् अन्तामा म कहिल्यै अब कुरा गर्देन भने पछी बल्ल धेरै लजाउदै आफ्नो कुर्ता खोलीन् उनका सेता सेता थाई देखेर मेरो मन थाम्न नै सकेन मैले आफ्नो मालमा दई झट्का दिदा साथ मेरो भाईले बमिट गर्ने थाल्यो मैले पनि मौकाको फाईदा उठाएर क्यमाको नजिक लगेर देखाईदिए उनलाई पनि सहनै नसक्नु भएछ क्यारे उनले आफ्नो कट्टु भित्र हात हाल्न पो थालीन् अनि मैले उनलाई अब तिम्रो पालो सबै देखाउ भने उनले पनि मेरो कुरा एकै पटकमा मानिन् उनको सेता थाइमा कालो कट्टु देख्दा मेरो मन नै थाम्न सकेको थिएन नजिक भए एकै पटकमा सबै कुरा खाईदिउ जस्ति लागेको थियो तर के गर्ने हाम्रो दुर्भाग्य हामी एक अर्काबाट धेरै टाढा थियौ । उनले बिस्तारै आफ्नो कालो कट्टु पनि फुकाल्न थालिन् अनि यसो हेरेको त उनको त एउटा पनि रौ रहेनछ मैले प्रश्न गर्दै उनलाई सोधे, के हो तिम्रो रौ छैन ? भनेर उनले मालई ठाडो जवाफ दिईन मगरहरुको रौ हुदैन भनेर मैले पनि बिश्वास गरे सायद हुदैन होला भनेर उनले आफ्नो ओला ले यौनीको सबै भाग च्यातेर मालई देखाईन उनको यौनीमा हलुका पानी जस्तो देखिन्थ्यो अनि म त त्यो देखेर निकै उत्तेजित भए मेरो भाई फेरी फनफनाईसके को थियो हुनत आगोको अगाडी नौनी कति नै नपग्लेर बस्न सक्थ्यो उनले पनि आफ्नो औला भित्र बाहिर गर्दै थिईन उनी म सँग कुरा गर्ने छोडेर आँखा चिम्ली आ आ आ आ आ ऊऊऊ ऊऊ को आवाज निकाल्दै थिईन निकै बेर सम्म उनले आफ्नो औला भित्र बाहिर गराएर होला म पनि उनको webcam हेर्दैमा उत्तेजित भएको थिए । मलाई बल्ल पो थाहा भयो की केटीहरुलाई कस्तो उत्तेजना हुने रहेछन् भनेर मैले सोचेको पनि थिएन की मेरो जिवनमा कुनै दिन यस्तो दिन आउछ भनेर । हाम्रो कुराकानीको 3 घण्टा बितिसकेको थियो यसै बिचमा मैले पनि दुईपटक सम्म हस्तमैथुन गरिसकेको थिए उनले आफ्नो क्याम बन्द गरिन् अनि मलाई बाथरुम गएर आउछु भन्दै केही क्षणको लागी मेरो कम्युटरको स्कीरिनबाट टाढा भईन म पनि आफ्नो पाईन्ट ठिक गर्दैमा ब्यस्त भए अनि उनी पुन आएपछी हाम्रो केही बेर कुरा भयो अनि मैले अर्को दिन पनि यस्तै गरी कुरा गर्ने भन्दा उनले अब‍ यो सम्भब हुदैन किनकी आज म मेरो दिदी भिनाजु यँहा नभएर मात्र घर कुरेर बसेकी अरु दिन त दिदी भिनाजु नभए पनि बच्चाहरु घरमा हुन्छ।। अनि यस्तो टाईम मिल्दैन अनि साईवर बाट सम्भब हुदैन भनेर भनिन् म पनि उनको कुरामा समर्थन गरे यसरी दिनहरु बित्दै जादा हाम्रो कहिले काही नेटबाट भेट भएराख्थ्यो हामी लेखैर जस्तो कुरा पनि गर्थेयौ मैले उनलाई सेक्सी फोटोहरु दिनहु जस्तो सेन्ड गर्थे हामी बिच एउटा अनौठो सम्बन्ध थियो । जुन सम्बन्धको कुनै नाम नै थिएन हामी बिच जस्तो कुरा पनि हुन्थ्यो यत्तिकैमा मेरो घर जाने दिन पनि आयो म पनि आफ्नो देश फर्कने भनेर निकै खुसी थिए अनि मैले उनलाई नेपालमा हामी भेट्ने कुरा गरेको थिए तर उनले म सँग भेट्दिन हाम्रो सम्बन्ध यति नै ठिक छ अब हामी एक अर्कोलाई बिर्सनु पर्छ भनिन् मैले पनि यस कुरामा खासै जित गरिन ।

जब मेरो प्लेन काठमाण्डौ एयरपोर्टमा ल्याण्ड भयो मेरो मनमा निकै खुसी छाएको थियो म निके खुसी थिए हुनत केही बर्ष पछी आफ्नो देश फर्केको भएर होला म निकै खुसी थिए । जब म एयरपोर्टबाट बाहिर निस्के त्याहा मेरो एक जान आफन्त पर्ने मलाई कुरेर बस्नु भएको रहेछ म पनि उहा सँगै उहाको गेस्ट हाउस तिर लागे हुनत उहा मेरो नातामा अंकल पर्नु हुन्थ्यो तर हामी बिच साथिको जस्तो सम्बन्ध थियो हामी बिच हासो मजाक जे पनि हुन्थ्यो। अनि मैले उहालाई मजाक गरेर यसो केटी मिलाउनु पर्यो नि अब आजको रात त रङ्गिन बनाउन नै पर्ला जस्तो छ भनि भने उहाले पनि त्यसो भए भोली मिलाईहाल्छु नि किन आज नै आज थाकेको होला फेरी केही मजा हुदैन बेकार पैसा मात्र किन तिर्ने म भोली गेस्ट हाउसमा नै ल्याईदिउला अनि जति मोज गरे पनि गर्लास भन्नु भयो मैले हुन्छ भने , Next Page
 
Disclaimer:- The videos, stories and any posts available here are collected from Internet, Neither we upload nor host these videos, so we are not responsible for the effects if they are caused. You have any coments please do comment us ..... Free Web Counter Free Web Counter